Tuesday, October 1, 2013

Buktikan Kewarganegaraan Anda dan Mula Berjimat!


Dengan kenaikan harga bahan api baru-baru ini, Digest Malaysia telah menemui satu penyelesaian yang baik untuk semua pengguna untuk menyimpan dan menambah nilai kepada perbelanjaan harian mereka. MyKad anda boleh digunakan untuk mendapatkan penjimatan dan ganjaran apabila anda membeli-belah.

Bayangkan mendapat akses kepada diskaun runcit, rebet dan keistimewaan apabila anda pergi membeli-belah.Tiada yuran keahlian atau caj tahunan, semua yang anda perlukan adalah buktikan kewarganegaraan anda.

MyKad Smart Shopper Programme (MSSP) adalah perkhidmatan yang membolehkan setiap rakyat Malaysia, tanpa mengira usia, sosial atau status ekonomi untuk menikmati penjimatan, peluang untuk menjadi sebahagian daripada sebuah syarikat perniagaan dan menderma amal.

Dan walaupun ia mungkin kelihatan untuk menawarkan faedah sama seperti kad diskaun biasa, MSSP adalah terbuka kepada semua lapisan masyarakat yang menawarkan diskaun runcit barangan dan perkhidmatan yang terdiri daripada produk-produk kecantikan, kedai-kedai makanan dan hotel.


Ketahui Detail disini : KLIK HERE